Papagaaien en Naaister..... - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Suzanne Koolen - WaarBenJij.nu Papagaaien en Naaister..... - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Suzanne Koolen - WaarBenJij.nu

Papagaaien en Naaister.....

Door: suzannekoolen

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

26 Februari 2012 | Australië, Katoomba

heey allemaal,
De eerste drie weken zijn al weer voorbij. Ik zal proberen een kort verhaaltje te schrijven. Het werk op het kantoor gaat super! Heb het erg naar mijn zin en kan erg goed met Dylan ( mijn baas ) overweg. Het mooie is dat hij ook zeer tevreden is dus, helemaal top!

Ik ben een dag met Alex (guide hier bij BMAC) wezen klimmen, het is super mooi hier klimmen. We zijn die ochtend vroeg vertrokken en het was echt heerlijk weer! Heel de dag hebben we geklommen, met een ontzettend mooi uitzicht in de valley. Het leuke aan klimmen in Australie is dat we die dag helemaal niemand anders zijn tegen gekomen. Heerlijk rustig genieten van het klimmen, de natuur en de vliegen. Continu vliegen die om je hoofd heen zoefen, heeeeel irritant.

Een week geleden ben ik ingetrokken in mijn huisje, goed gepoetst en alles ingeruimd. Jep het is zeker een mooi huisje, die avond ben ik met twee huisgenoten gaan picknicken en genoten van de zons ondergang.
Ben alleen nog opzoek naar een tafel en een stoel voor in mijn kamer. De tweede avond was ik alleen thuis en heb ik mijn avondeten in de tuin genuttigd. Hoezo papagaaien zeldzaam in nl? Hier zitten er gewoon 15 in mijn achtertuin, hahah echt heel mooi en grappige beestjes. Allerlei kleuren, blauw, rood, groen, zwart, geel en wit. Erg mooi!!

Afgelopen zondag ben ik samen met Dylan en twee vrienden gaan canyoningen, Juggler. Een droge canyoning, oftewel zonder wetsuite. Erg mooie canyoning en niet al te lang. Het was wederom weer een erg mooie dag!

Oh en dan mijn JOB, Ik ben gepromoveerd tot naaister :-) Hahaha, het betaald behoorlijk goed, 15 euro per uur en ik kan gaan wanneer ik wil. Daarnaast is het twee straten van mijn huis vandaan dus wel chill. Dus als ik terug kom heb ik er een nieuwe skill bij ;)

Twee dagen geleden zaten ik en Dylan op het kantoor en om vier uur zegt Dylan opeens kom we gaan klimmen ik heb er geen zin meer in. Haha dus wij lekker spullen gepakt en half uurtje later hangen we in de touwen. De twee filmpjes die op mijn site staan zijn van toen. SUper mooi weer was het ook weer, behoorlijk warm zo tegen de wand aangeplakt met de zon erop.

Vrijdag avond ben ik naar Sydney gegaan om de stad te verkennen. Ik kon mooi bij de oom en tante van Alex blijven slapen. Hele aardige mensen! Zaterdag ben ik Sydney in gegaan, wel beetje saai in je eentje een stad verkennen. Maargoed, het was wel weer een mooie stad, Natuurlijk Opera house gezien en de harbour bridge. Daarnaast was ik ook opzoek naar een Hostel voor die avond omdat ik zou overnachten in Sydney en dag erna met Ruth naar het strand zou gaan. Nou bleek dit weekend voor een overnachting niet zo goed idee. Uit alle weekenden dat de hostels(30 stuks) vrij zijn was nu alles volgeboekt vanwege een festival volgend weekend..... Helaas dan maar terug na Katoomba vanavond. Na mijn Sydney avontuur heb ik lekker op het strand liggen bakken en gesnorkeld. Het viel een beetje tegen het snorkellen.. Hopelijke zijn andere gebieden beter! Vanochtend samen met Ruth en een vriendin gelunched en vanavond met hun samen dineren.
Ik ga deze week maar weer genieten van de regen.... pff erg slechte voorspellingen.

  • 26 Februari 2012 - 20:11

    Josette:

    Erg leuk je verhaal, en overnachten had je vast zo bij Sven en lisa gekund...ze wonen met uitzicht op het operahouse!!
    vast volgende keer dan maar! groetjes uit Beek en Donk

  • 29 Februari 2012 - 10:10

    Mieke:

    Ha Suzanne,
    je bent geen gewone avonturierster zit ik me te bedenken als ik dat filmpje zie van het klimmen!
    Vreselijk die hoogte, dat je dat durft!!!
    Dat is wel ERG hoog. Nou moet ik wel bekennen dat ik erge hoogtevrees heb maar ik denk dat de meeste mensen toch wel een beetje akelig worden als je jou daar zo hoog zien staan.Je kan ook werkelijk alles......maar word niet overmoedig, blijf goed uitkijken!
    groetjes van een bezorgde buuf.

  • 04 Maart 2012 - 14:23

    Manon:

    Ha suzanne!!
    Leuk verslag! jij vermaakt je zeker wel daar! mooizo! Gaaf joh dat canyoning! Heb ik alleen nog in frankrijk gedaan en wil ik ook zeker een keer in Australie doen schijnt daar echt nog veel mooier te zijn! Geniet ervan!
    xx Manon

  • 12 Maart 2012 - 17:23

    Lilian:

    Hoi Suus,

    Leuk hoor die reisverslagen.Zo ver weg en dan toch een beetje mee kunnen genieten van jouw avontuur.
    We wensen je een mooie en leerzame tijd in Australie!!

    Dikke kus.Mark Lilian Guus en Fleur

  • 01 April 2012 - 16:10

    Huub En Karin :

    Hallo Suzanne,

    Hebben net weer je verhaal gelezen. Leuk wat je allemaal doet en meemaakt. We blijven je volgen. Veel plezier en blijf genieten.

    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Katoomba

Stage in Australie

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2012

Papagaaien en Naaister.....

13 Februari 2012

Pff wat gaat de tijd hier snel!

10 Februari 2012

reis en dag 1
Suzanne

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 963
Totaal aantal bezoekers 14289

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 09 December 2014

Someone else is happy with less than you have

01 November 2013 - 31 Juli 2014

we can do it, because we believe that we can do it

06 Februari 2012 - 17 Juni 2012

Stage in Australie

Landen bezocht: